Followers

Yang TERHANGAT Sepanjang Zaman

Monday, November 21, 2011

Apa kata Nisdawati tentang kekasih gelap suaminya Fauzi Nawawi?


“Saya tidak terkejut dengan perkhabaran itu, sebaliknya rasa begitu kelakar,” kata pelakon,
Nisdawati Nazaruddin (Lisdawati), 32, selepas ditanya mengenai suaminya, pelakon, Fauzi Nawawi, 38, didakwa mempunyai ‘kekasih gelap’.
Lisdawati Yakin Fauzi Nawawi Tak Curang
Lisdawati berkata, dia langsung tidak terkejut biarpun diberitahu mengenai cerita kurang enak membabitkan suaminya semalam, sejurus satu blog hiburan melaporkan Fauzi Nawawi kini mempunyai kekasih gelap.
UNDI KUMPULAN PILIHAN ANDA DAN MENANG BERSAMA MEREKA
TIPS KEWANGAN TERHEBAT ABAD INI 
INGIN INSPIRASI???PASTI INI BOLEH BAGI ANDA IDEA DAN ISNPIRASI
BILA DINOSAUR MULA POSE UNTUK BERGAMBAR
“Saya seorang yang mudah… kalau memang betul Fauzi ada gadis baru, wanita lain atau pun skandal, silalah kedua-duanya tampil ke hadapan. Saya janji demi nama Allah, saya tidak akan marah mereka, cuma saya nak tanya kedua-dua pihak, betul ke korang (kamu berdua) ni skandal? Apa yang korang (kamu) nak? Itu je,” katanya

No comments: