Followers

Yang TERHANGAT Sepanjang Zaman

Wednesday, June 13, 2012

Gambar | Identiti Kerabat Johor Yang Memukul SonaOne Akhirnya Didedahkan


penyampai radio Fly FM dikatakan sudah mendedahkan identiti kerabat Johor yang didakwa memukul SonaOne yang berlaku di luar sebuah pusat beli-belah di Bukit Bintang. SonaOne atau nama sebenarnya Mikael Adam Mohd Rafae mendakwa dia telah dipukul oleh seorang kerabat diraja Johor sehingga menyebabkan dia cedera parah di kepala dan terpaksa dikejarkan ke hospital.


Post image for Identiti Individu yang didakwa memukul SonaOne didedahkan
Sebelum ini juga, dikatakan Tunku Mishal juga pernah memukul Hafiz Hatim iaitu adik kepada Hunny Madu di kelab malam The Rootz, Bukit Bintang pada tahun lepas.
“A year ago, same dude assisted to bash Abe up. Both happened at The Rootz. Thanks you T.Mishal. #justice,” kata Hunny lagi.
Mesti ramai yang tertanya siapakan Tunku Mishal ini. Nama penuhnya ialah Tunku Mishal Sharin bin Ibrahim, dan dia sah merupakan seorang kerabat Diraja Johor. Sila lihat disini untuk kepastian,www.royalark.net.
Kes ini telah diisukan kepada Tengku Mahkota Johor (TMJ), dan TMJ memberi respon tidak mahu mengaku bahawa Tunku Mishal adalah kerabatnya. Malah dikatakan TMJ menyokong jika Tunku Mishal dipenjarakan.

No comments: