Followers

Yang TERHANGAT Sepanjang Zaman

Thursday, December 1, 2011

Artis bercerai selepas 7 hari kahwin??

Gosip ini amat mengejutkan ramai pihak selepas Zubir ada mendedahkan seorang artis yang baru
berkahwin tetapi bercerai dengan talak tiga selepas genap 7 hari menikah. Hattan akhirnya tampil untuk membalas kenyataan tersebut kerana hattan merasakan gosip itu ditujukan kepada dirinya walaupun zubir tidak menyebut nama artis yang dimaksudkan.


“Dia tulis aku ceraikan isteri aku dengan talak tiga, suka hati dia… walaupun tidak menyebut nama aku, tetapi aku tahu dia tujukan pada aku,”
“Aku tidak panggil dia seorang sahaja — wartawan lain semua aku beritahu — dia siapa lagi pun, bukan Anuar Zain, sudahlah gemuk pendek ada hati mahu di’sanjung sanjung. Kau tulis apa aku cakap,” ujar hattan


Hattan juga menggelarkan Zubir sebagai wartawan gemuk pendek, mungkin kerana terlalu marah dengan apa yang berlaku terhadap dirinya. Tambah Hattan lagi, hanya wartawan ‘gemuk pendek’ itu sahaja yang tidak diundangnya berbanding wartawan-wartawan lain yang pandai menghormati artis. Tambahan pula, tanya Hattan, siapalah wartawan itu yang mahu disanjung-sanjung bagai VIP?


No comments: