Followers

Yang TERHANGAT Sepanjang Zaman

Wednesday, November 9, 2011

Gambar Artis Nabila Huda pakai BIKINI


Sebagai selebriti terkenal tanah air, Nabila Huda terkena tempias kritikan apabila seorang peminat secara tak sengaja memuat naik sekeping foto yang memaparkan pelakon berkenaan dalam persalinan bikini. Foto tersebut dipercayai dirakamkan oleh peminat berkenaan apabila dia terserempak dengan Nabila Huda ketika percutiannya di Pulau Tioman sekitar pertengahan Oktober lepas.


Bagaimanapun, foto berkenaan yang sepatutnya menjadi simpanan peribadi telah disebarkan di laman sosial dan kini ia menjadi perbualan hangat di kalangan peminat industri hiburan yang mengenali Nabila Huda.

Walaupun Nabila Huda menggunakan kain skaf untuk melindungi bahagian terdedah, namun ia masih belum mampu menutup kritikan-kritikan pedas daripada orang ramai.

Beberapa hari lepas, aktres berumur 27 tahun ini telah dilemparkan dengan kontroversi hangat dimana 2 keping foto aksi liar yang disyaki melibatkan namanya dipaparkan dalam sebuah rancangan hiburan televisyen. Sehingga hari ini, Nabila Huda tidak mengeluarkan sebarang kenyataan balas berkenaan isu tersebut.

Sumber: Bulanpurnama89

No comments: