Followers

Yang TERHANGAT Sepanjang Zaman

Saturday, May 19, 2012

Gambar | Jennifer Lopez Berbikini Untuk Cover Majalah Vogue Jun 2012


Jennifer Lynn Lopez aka J.Lo terus membuktikan di usia 42 tahun, dia masih kekal dengan susuk badan yang bisa membuat ramai wanita, cemburu dan tercabar, kan.
.
Ibu kepada pasangan kembar (Max dan Emme, 4 tahun) ni beraksi penuh seksi dengan pakaian renang menunjukkan liuk lentik badanya menggayakan koleksi terkini Matthew Zink’s. J.Lo dipilih sebagai model untuk pakaian renang musim panas majalah Vogue keluaran Jun, yang akan berada di kedai-kedai bahan bacaan seluruh Amerika mula 22 Mei ini. 
Pelakon What to Expect When You're Expecting juga memberitahu dia berkeja keras untuk memastikan sentiasa kekal dengan susuk badan sebegitu dengan mengupah sorang pelatih peribadi, Tracey Anderson.

Sungguhpun begitu, dalam isu bulan April lalu dia mengakui, apabila semakin tua dia juga mengalami perubahan pada tubuhnya seperti wanita lain.

"Saya hanya seorang wanita biasa. Saya memakai saiz 6. Apabila saya makan terlalu banyak sepanjang waktu cuti, saya memakai 8". Sebenarnya apa yang lebih penting adalah asalkan kita sihat, kata bekas isteri penyanyi Marc Anthony ni.

.

.

No comments: