Followers

Yang TERHANGAT Sepanjang Zaman

Wednesday, June 13, 2012

Gambar | Sidang Media Neelofa Jawab Kenyataan Anzalna


3.51PM – Keluarga Neelofa telah membenarkan beliau untuk mengambil tindakan undang undang & dua orang peguam yang di’lantik masing masing adalah Ahmad Hidayat Md Nor & Irwan Mubarak

LIVE: Kenyataan Balas Neelofa Terhadap Dakwaan Anzalna Nasir
3.49PM – Neelofa menjelaskan yang pihak Seniman boleh campur tangan dalam situasi ini, jika dan hanya jika keadaan berada di’luar kawalan.
3.47PM – Butir tuntutan terhadap Anzalna Nasir akan hanya boleh di’ketahui selepas pelakon itu menjawab dua perkara tersebut yang merupakan lebih kepada tuntutan bukti.
3.45PM – Neelofa mendakwa yang artikel tulisan Zubir Berita Harian hujung minggu lalu merupakan 100% fitnah dan enggan mengeluarkan sebarang kenyataan sehingga ke hari ini.
3.41PM – Pihak Neelofa memberikan tempoh tujuh hari untuk Anzalna Nasir menjawab segala tuntutan. Kegagalan untuk memberikan jawapan akan menyebabkan tindakan undang undang.
3.40PM – Peguam Neelofa menjelaskan bahawa notis tuntutan terhadap Anzalna Nasir telah pun di’keluarkan & tindakan selanjutnya bergantung kepada kenyataan seterusnya oleh Anzalna Nasir.
3.35PM – Neelofa bergerak masuk ke bilik sidang media bersama dua orang peguam yang di’lantik khas untuk kendalikan isu yang sedang hangat ini.
2.56PM – Pihak Neelofa di’khabarkan sedang mencari Anzalna Nasir untuk menyampaikan sesuatu tetapi enggan dedahkan apakah sesuatu yang di’maksudkan. Adakah surat peguam?

No comments: