Followers

Yang TERHANGAT Sepanjang Zaman

Sunday, November 20, 2011

"Tak sangka akan bercinta dengan dia"- Mira Liyana


“Saya tidak menyangka akan bercinta dengannya. Kami sudah bersama sejak tiga bulan lalu dan
segalanya berjalan dengan lancar,” katanya.
Apabila ditanya apakah tarikan Shah Jazle yang membuatkannya jatuh cinta, aktres berusia 18 tahun ini menyangkal dakwaan bahawa dia tertarik kerana fizikal Shah.
 AWEK CUN HABIS MENARI DALAM SHOWDOWN 2012>> KLIK SINI
SOALAN YANG BUAT LAWYER TERDIAM KAKU >> KLIK SINI
TIN LIBRESSE YANG BOLEH JADI ANAK PATUNG>> KLIK SINI
BEG JENAMA PRADA,YSL PERCUMA..NAK KER??>> KLIK SINI
“Saya menyukainya bukan kerana fizikal sebaliknya kematangannya yang ada dalam dirinya itu yang membuat saya jatuh hati. Dia adalah seorang lelaki yang baik dan boleh menerima diri saya seadanya.
“Kami juga ada merancang untuk bertunang tetapi ianya masih awal lagi untuk diperkatakan. Namun saya sudah bersedia untuk berkahwin pada usia yang muda,” cerita Miera apabila ditanya perancangan hubungan mereka.
Dalam perkembangan kariernya, Miera memberitahu dia kini sedang sibuk dengan penggambaran drama bersiri 27 episod arahan Ahmad Idham, “Jangan Pandang-Pandang” yang akan ditayangkan di saluran Astro.

No comments: