Followers

Yang TERHANGAT Sepanjang Zaman

Friday, June 1, 2012

Gambar | Adengan Berahi Filem Jiwa Taiko- Remy Ishak Nafi Suka


“Saya memilih untuk berlakon dalam filem ini kerana seronok dengan jalan cerita serta perwatakannya dan bukan sebab babak pegang-pegang ini. Sebagai pelakon, kami bercerita, jadi benda ini harus dihidupkan. Saya tak mahu nanti di mana watak itu perlu buat, tapi kami tak boleh buat lantas ia jadi tak hidup.
Isu Adegan Berahi Dalam Filem Jiwa Taiko, Remy Ishak Nafi Suka Adegan 'Pegang-Pegang'

“Mungkin orang akan pertikaikan, tapi saya tahu batas saya. Saya juga tak mahu benda-benda sebegini membataskan kerja-kerja saya. Saya juga tak nak perkara begini buat saya tak boleh berlakon serta kekok untuk menghidupkan watak saya,” ujar Remy menafikan babak tersebut keterlaluan.

No comments: