Followers

Yang TERHANGAT Sepanjang Zaman

Sunday, September 2, 2012

Gambar | Kristen Stewart Tidak Lalu Makan Selepas Curang Dengan Kekasih

Sejak dilaporkan mencurangi bekas kekasihnya, Robert Pattinson apabila mempunyai skandal dengan pengarah filem yang sudah berumahtangga iaitu Rupert Sanders, fikiran Kristen Stewart nampaknya benar-benar terganggu hingga dia tidak lalu untuk makan.Sejak Break Off, Kristen Stewart Tidak Lalu Makan
Sumber memberitahu, bintang Twilight yang masih lagi berada dalam persembunyiannya ini telah diserang rasa takut yang amat lebih-lebih lagi untuk berdepan dengan dunia luar.

"Buat masa ini, Kristen hanya bergantung dengan rokok, Red Bull (minuman pemberi tenaga) serta jajan kentang goreng. Dia terlalu takut hingga tidak lalu untuk makan benda-benda lain.

"Dia telah menyembunyikan diri di sebuah rumah di Los Angeles milik seorang produser kenalannya dan kelihatan pucat serta tidak terurus," sumber tersebut memberitahu.


Sumber itu memberitahu lagi, aktres yang gemar memakai jeans dan sneakers ini juga akan mengelak jika diberikan makanan yang lain.

"Apabila ada orang yang cuba menyuapkan dia dengan semangkuk sup, dia akan memberitahu bahawa dia sudah makan, padahal itu tidak benar. Tiada apa yang dapatr dilakukan untuk menenangkan dia buat masa ini.

"Dia soelah-olah seperti menghukum dirinya sendiri apabila hanya bergantung dengan rokok, red bull serta makanan ringan," kata sumber itu lagi.

No comments: